Sila Klik

Rabu, 23 Oktober 2013

Impian Seorang Lelaki.....

Impian seorang lelaki tuh tajuknya...hahahahaha....Ini merupakan impian aku tetapi lebih tepat lagi merupakan kemahuan nafsu semata-mata dan juga angan-angan. Tidak salahkan kalau berangan-angan?

Angan-angan aku adalah ni dia........


Superbike...Kawasaki Z800....perghhhh memang jahat kan motor nih...hari-hari aku pergi kerja melaui Maju Express Way (MEX) memang boleh gila tengok mamat2 superbike nih meluncur laju..aku plak naik motor macam siput je..hahahahahaha....Tanam dalam hati "rugi lahir sebagai lelaki kalau tak bawak superbike neh", sebelum tutup mata memang aku nak sambar satu. Tapi entah bila lah nak dapatkan, in sha Allah satu hari nanti..Keluarga diutamakan terlebih dahulu, anak-anak masih kecil, rumah pon belum nak ada, kereta pun tak habis bayar..so sambil-sambil naik motor kriss aku tu buat la bunyi vrooooommmmmm pakai mulut je.....Harga Kawasaki Z800 ni pon boleh tahan lebih kurang RM 50K.. Tak payah la aku nak review lebih-lebih, kalau type Z800 ni dekat en. Google berlambak la review pasal budak jahat neh..

Kalau tak dapat Z800 sebab mahal nau, dapat Benelli TnT 600 pon ok, harga lebih kurang RM 30K je..murah sangat da tu kalau nk pakai 4-inline kan...yang penting mesti 4-inline baru meletop-letop kan..kan...


Ha tu dia Benelli TNT 600....berangan ohhhh berangan..........ZZZZzzzzzzz...VvvRRommMMM!!!!


2 ulasan:

  1. Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jemput ke blog saya pula ya. Terima kasih.

    BalasPadam