Sila Klik

Jumaat, 18 Oktober 2013

Mee Ketam Kuala Lumpur di Shah Alam

Sebenarnya dah lama aku mengidam untuk mejamah mee kari ketam ni. Daripada pembacaan blog-blog tempat makan yang sedap di Shah Alam aku pon macam tertarik dengan mee ketam ni...yer la it's look difference walaupon pada asasnya nampak makanan yang ringkas....dan mungkin juga pemikiran ni dah diracun oleh bloger-bloger kat luar sana tu yang dok mengeget tangan ketam tu sambil tayang muka senget benget riak kepuasan....hahahahahaha..

So berangkat lah kami sekeluarga pergi ke Seksyen 7, Shah Alam, atau yang lebih tepat alamatnya adalah: No 11 Kompleks  Anjung 7, Jalan Zirkon B7/B, Seksyen 7, 4000 Shah Alam

Ni aku lampirkan gambar kedai tu dan juga harga yang aku ambil dari Google.



Pada aku harga ok lah tidak terlalu mahal dan murah..harga bagi mee kari fix dan harga ketam pula mengikut nafsu makan anda..hahaha...aku dan wife masing-masing tak pernah rasa ketam nipah, jadinya kami order ketam nipah seorang satu..alang-alangkan....

 Ha tu dia ketam nipah...kembang semangkuk kau...wife pon buat-buat senyum ketam padahal da lapau sangat...untuk si Abang, papa belikan mee sup je..

Ni pula tah siapa tah senyum kura-kura..hahahahaha....terkelua kau kaki ketam tuh....hahahaha....bagi aku rasa mee ketam dia memang memenuhi citarasa aku....cukup lemaknya, manis rasa ketamnya, serba-serbi tiada kekurangan.....mee sup si Abang pun sedap, terasa manis ketam......dan ongkos kesemuanya aku kena lebih kurang RM 50 termasuk dengan Lai Chi Kang sejuk dan air kosong....

Aku ambil ketam nipah so memang la agak mahal....tetapi untuk mencuba kenapa tidak kan? So sesiapa yang nak merasa Mee Ketam boleh la ke Mee Ketam Kuala Lumpur di Shah Alam, Seksyen 7.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan